NeverGiveUpYourDreams
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[th verhaal] 1000 stars are passing by

5 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 4 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  Anouk_InTheSky wo jun 18, 2008 7:37 pm

oeeeehh zuipendeflikflooier
ja nieuw woord voor jouxD
Anouk_InTheSky
Anouk_InTheSky

Aantal berichten : 63
Registration date : 01-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 4 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  xx_Tom_Bill_xx wo jun 18, 2008 7:41 pm

whaha Lauu je heb grroooooooooooooooooot gelijk ik lig hier idd in een deuk,Razz whaha maar weiteerr,Very Happy:D wil wete hoe het afloopt.Razz
xx_Tom_Bill_xx
xx_Tom_Bill_xx

Aantal berichten : 35
Registration date : 02-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 4 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  xLauralovesmusic wo jun 18, 2008 8:00 pm

Lauuuraaa = een zuipendeflikflooier die tom noikt =)

Pov Tom

als ik sochtends weer wakker word, is laura al niet meer in ons bed, maar hangt boven de wc.
er gaat een grote schok door me heen, het kan door de drank komen, maar ze kan ook zwanger zijn.
laten we daar maar niet aan denken, het zal vast door de drank komen, ze heeft 6/7 flessen op.
ikzelf had natuurlijk ook veel op en was ook lam, maar ik kan er wel tegen.
ik loop naar de badkamer, waar ik een natte doek pak , en die op haar hoofd legt, en een washand waarmee ze haar mond kan afvegen ( iewl)
we duiken nog even ons bed in, en worden rond een uur of 12 wakker.
ook ismay staat te kotsen, alleen bill was niet dronken, scheiterdd.
lau & ik gaan alvast ontbijten, zodat lau gewoon op de bank kan gaan liggen, en ik ga anouk zoeken.
ik pak mijn auto, en rij richting het centrum, ze zou er met kim naartoe gaan.
als ik uitstap zie ik haar toevallig al staan, maar er was niemand om haar heen , dus ik loop er naar toe.
' nouk ik wil gewoon even met je praten, ik wil niet dat we zo uit elkaar gaan' ,
' DAN HAD JE DAAR EERDER OVER NA MOETEN DENKEN SUKKEL' , schreeuwt ze , en ze loopt weg.
' ik hou nogsteeds van je, maar niet als MYN vriendin, maar als gewoon vrienden'
' EERST MY NEUKEN, & DAN MET HAAAR STAAN ZOENEN, HELEMAAL GOED BIJ JE HOOFD OFSO?'.
' het spyt me sooooo, ik wil dat het weer gewoon word, niet dat we elkaar elke keer de oren van ons hoofd schreeuwen'.
' EIGENSCHULD' , ' Gaa je nog meedoen aan botb?' , ' Jaaa alleen voor KIM & GUSTAV & GEORG.'
ik pak haar vast, ' ANOUK IK WIL DAT HET WEER NORMAAL WORD, GEWOON DAT WE WEER MET ZIJN ALLE GEZELLIGE DINGEN KUNNEN DOEN, ER VALLEN NU 2 BANDS UIT ELKAAR, ALLEEN MAAR DOOR DIT' ,
' ALLEEN MAAR , ALLEEN MAAR, JY BENT ECHT NIET GOED BIJ JE HOOFD' & ik zie dat ze haar andere hand naar achter haalt, maar gustav pakt haar hand net op het goede moment vast, en trekt haar mee.
met een boze blik kijkt hij me aan, en met een schuldgevoel loop ik weer richting mijn auto
xLauralovesmusic
xLauralovesmusic

Aantal berichten : 53
Leeftijd : 31
Woonplaats : almere
Registration date : 01-05-08

http://www.lauuraa.almere4you.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 4 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  xx_Tom_Bill_xx wo jun 18, 2008 8:03 pm

Anouhoukk doe niet so lulligh dan,Tom wil tog weer goed pratee ?!! Evil or Very Mad Mad whaha grapjee,xD ma weiteerrr,:B:B
xx_Tom_Bill_xx
xx_Tom_Bill_xx

Aantal berichten : 35
Registration date : 02-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 4 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  Anouk_InTheSky wo jun 18, 2008 8:17 pm

ioeeeeh verdeeerrr
Anouk_InTheSky
Anouk_InTheSky

Aantal berichten : 63
Registration date : 01-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 4 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  Anouk_InTheSky wo jun 18, 2008 8:56 pm

Anouk pov (doordeenigeechter)xD

Nijdig kijk ik Gustav aan. 'Had me laten slaan, weet die hufter meteen hoeveel pijn het doet. 'Nouk dat is niet de oplossing, dat weet je best'
Ik haal mijn schouders op en kijk de auto van Tom na. Had ik het nou goed gezien? Ja ik weet het zeker, hij huilde. Die gast is gewoon te vaag
voor woorden. Dan komt Kim uit de winkel. 'Wat was er nou?' 'Hmm niets' mompel ik en loop verder. Als ook Georg uit die winkel komt met zijn handen vol tasjes moet ik toch weer glimlachen. De pakezel. Hij is volgens mij wel zo smoor dat hij alles voor Kim over heeft. Na een tijdje besluiten we wat te gaan drinken als ik plotseling een smsje krijg.

Nouk,
Als je wilt dat ik niet meer met je praat oke,
Dan respecteer ik dat, maar verkloot je band niet
jullie zijn goed, Jij bent goed!
xTom

Ik krijg tranen in mijn ogen. Waarom is die l.ul nou zo aardig. Hij heeft mij zo kuwt gedumpt. Gustav trekt me tegen zich aan en pakt mijn mobiel af. 'Verwijderen?' Langzaam schud ik mijn hoofd. Ik traan loopt over mijn wang. Tom en ik is echt verleden. Gustav merkt het en veegt het met zijn duim weg. 'Meis we staan aan jou kant hoor' zegt Georg. Ik kijk hem met een vaag glimlachje aan. Dit zijn vrienden.
Anouk_InTheSky
Anouk_InTheSky

Aantal berichten : 63
Registration date : 01-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 4 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  xLauralovesmusic wo jun 18, 2008 9:12 pm

pov zuipendeflikflooier die tom noikt .

ik lig zielig op de bank, wanneer ik de deur keihard hoor dichtknallen, weet ik dat het foute boel is.
hij heeft knalrode ogen, en rent als een gek naar boven. 'SCHAAAAAT'.
en hij komt weer naar beneden, hij gaat boven op me liggen, & geeeft me een kus.
ik voel zn tranen langs mijn wangen gaan, ' wat is er '?
' anouk is onredelyk, ik wil gewoon een vriend voor haar zijn, maar dat wil ze zelfs niet'.
ik veeg zijn tranen weg , & geef hem nog een zoen, 'i love you, and I never let yo go'
weer moet ik spugen, ' lekker he , zon kater' , zegt tom.
ik voel me echt niet goed, en ik ga maar weer even slapen.

laat in de middag word ik weer wakker, en tom ligt naast me te playstationen.
ik geef hem een zoen, en loop naar de douche, om even te douche ( doohh )
nouk, jy bent myn allerbestevriendin, ik heb je dit nooit aan willen doen, ik hou van je & ik wil dat het weer word zoals vroeger. ( maar toch iets anders) , ik mis je . xje lauuuu .
hoe misselyk ik ook ben, we moeten repeteren, ismay springt bij me achterop en met zn 2en fietsen we naar de studio.
' & hoe soent tomm, && hoe hoe hoe ', en ik onderbreek haar , ' ONBELANGRIJK, alleen belangrijk voor my', zeg ik scheinheilig.
ik ga er niet meer over praten, ik wil anouk geen pijn doen, als ik aankom fietsen staat anouk er oook, ik begin spontaan te huilen, ik wil haar een knuffel geven maar ze duwt me weg.
' JEZES ANOUK, IEDEREEN WIL HET MET JE GOEDMAKEN, EN JY STOOT IEDEREEN AF',
' IK WIL GEEN VRIENDIN WORDEN , MET DEZE STELL OPLICHTERS, '
ismay troost me, en als ik weer rustig ben, gaan we repeteren, anouk heeft alleen maar comentaar op iedereen, terwijl ze nieteens de aanvoerder is.
tom & bill, komen ook weer aanlopen, en komen ismay & mij ophalen, we gaan met zn 4en naar de bioscoop.
maar als we op de fiets stappen, krijg ik opeens buikkrampen, maar dat gaat al snel weer weg.
ik zit achterop, en ismay & bill lopen.
dit zijn de mijne, en ik wil ze niet kwijt, maar ik wil ook anouk terug, zij is ook myn vriendin & ik wil haar terug.
xLauralovesmusic
xLauralovesmusic

Aantal berichten : 53
Leeftijd : 31
Woonplaats : almere
Registration date : 01-05-08

http://www.lauuraa.almere4you.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 4 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  xx_Tom_Bill_xx do jun 19, 2008 3:42 pm

sgatjee,je heb mij nog,Very Happy (A) hihi weiteerr,Very Happy:D
xx_Tom_Bill_xx
xx_Tom_Bill_xx

Aantal berichten : 35
Registration date : 02-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 4 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  xLauralovesmusic do jun 19, 2008 10:19 pm

pov anouk,

'fuk', roep ik op het moment dat ik net mijn huis binnenloop, mijn bioboek lag nog in myn kluis, en ik heb maandag een toets.
ik ren weer naar mijn fiets, en race naar school.
gelukkig zijn de congierges nog binnen, en kan ik nog naar binnen om mijn boek te halen.
als ik bij mijn kluiskom & hem openmaak zie ik die roodmetblauwe met , met dat soort ijsje/doodskopje erop.
mijn lievelingspet, en als ik beter kijk, ligt er ook nog een briefje bij;

Ich bin da wenn du willst
Schau Dich um dann siehst Du mich
Ganz egal wo Du bist
Wenn Du nach mir greifst dann halt ich Dich

Wenn Du die Welt nicht mehr verstehst
end jeder Tag im Nichts vergeht
Wenn sie der Sturm nicht mehr legt
und Du die Nacht nicht mehr ertr�gst
Ich bin da wenn Du willst
Ganz egal wo du bist



ik krijg tranen in myn ogen, pak snel mijn boek, en ren zo snel mogelyk de school uit.
ik fiets so hard als ik kan, en ren mijn kamer in, maar ik de pet opzet, en begin te huilen.
ik bel Tom op, om hem iets te zeggen, alleen weet ik niet wat, hij neemt niet op, hij moet me niet, maar doet wel zo lief.
als ik gustav bel, en hem het verhaal vertel, hoor ik een piepje, wat betekend dat ik een 2de lijn heb.
ik hang gustav op, en neem op.
' nouuk , ikk kom eraan oke?'.
zonder wat te zeggen hang ik op, en begin weer te huilen.
de bel gaat, ik pak tom's pet, en loop met rode opgezette ogen naar de deur, waar ik tom gelyk om zyn nek vlieg.
hij kijkt me aan, maar ik weet dat laura veel voor hem betekend, ' ik wil je bestevriendin zijn voor altijd', zeg ik hem.
' en ik jou bestevriend' , 'vergeef je me ?' vraagt tom?
' NATUUURRLYK.' ,
' ga je mee naar lau's huis, neem gustav maar mee', maar die vergeeft me nooit, na wat ik allemaal gezegt heb.;'.
'WEDDENVANWEL', en tom steekt zn hand naar me uit, en ik neem daar gebruik van, en samen lopen we naar lau's huis.
xLauralovesmusic
xLauralovesmusic

Aantal berichten : 53
Leeftijd : 31
Woonplaats : almere
Registration date : 01-05-08

http://www.lauuraa.almere4you.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 4 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  Anouk_InTheSky do jun 19, 2008 10:40 pm

oeeeeh verderenxD
Anouk_InTheSky
Anouk_InTheSky

Aantal berichten : 63
Registration date : 01-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 4 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  xx_Tom_Bill_xx vr jun 20, 2008 4:35 pm

aaahh alles tog nog goed gekome he,xD hihi maarr weiteerrr,:B:B
xx_Tom_Bill_xx
xx_Tom_Bill_xx

Aantal berichten : 35
Registration date : 02-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 4 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  xLauralovesmusic zo jun 29, 2008 7:24 pm

LAUU IS OP VAKANTIE Very Happy!
TOT OVER 2 WEEKJES Very Happy
xLauralovesmusic
xLauralovesmusic

Aantal berichten : 53
Leeftijd : 31
Woonplaats : almere
Registration date : 01-05-08

http://www.lauuraa.almere4you.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 4 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum