NeverGiveUpYourDreams
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[th verhaal] 1000 stars are passing by

5 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 2 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  xLauralovesmusic zo mei 04, 2008 10:52 pm

ik ook Smile!,
wss kom ik je niet eens tegen, want jy moet de hele andere kant op XD!
maaaarja. ik verveel me toch in de bus !!
xLauralovesmusic
xLauralovesmusic

Aantal berichten : 53
Leeftijd : 31
Woonplaats : almere
Registration date : 01-05-08

http://www.lauuraa.almere4you.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 2 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  xx_Tom_Bill_xx ma mei 05, 2008 7:20 pm

weiterr sgatjeeee,,Smile miss je nu al Crying or Very sad Sad *huilt*
xx_Tom_Bill_xx
xx_Tom_Bill_xx

Aantal berichten : 35
Registration date : 02-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 2 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  xLauralovesmusic za mei 10, 2008 9:36 pm

pov Bill

' de brief is er' schreeuw ik vanaf beneden, en tom komt als een gek naar beneden gerend.
'boemboemboem' hoor ik ' gaat het broer' en tom komt binnen gestrompeld.
'5000 euro' roep ik als ik het zie staan, en een eigen studio, die kunnen we wel gebruiken.
vanacht heb ik zitten nadenken over een lied voor de talentenjacht, ik heb al een aardig stuk,
ik heb zowieso een refrein, ik ga het tom nu laten horen, als hij de trap weer opkan.
tom klimt langzaam de trap op, en strompeld naar mijn computer, ik zet het nummer aan, wat ik al voor een
stukje had ingezongen,.
' It's killing me
We die when love is dead
It's killing me
We lost a dream
We never had
The world in silence
Should forever feel alone
Cause we are gone
And we will never overcome
It's over now '

tom zit stil achter de pc, ' WHAT EEN COOOL NUMMER' hij pakt gelijk zijn gitaar, en probeert er een goede sound
achter te zetten.
ondertussen heb ik gus & georg gebeld, ze waren nog niet eens uit hun bed, maar ze zouden er zo snel mogelyk
aankomen.
wanneer ze aankomen,, heeft tom een goede sound gevonden, en we wilden weten of gus & georg het ook leuk vonden,
en of zij daar ook een sound bij konden maken, en misschien konden we die dan mixen, het was ons gelukt, en we zijn in de kelder
bezig geweest met oefenen.
elke keer verzonnen we er weer een stukje text bij, het is een topnummer geworden
xLauralovesmusic
xLauralovesmusic

Aantal berichten : 53
Leeftijd : 31
Woonplaats : almere
Registration date : 01-05-08

http://www.lauuraa.almere4you.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 2 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  xLauralovesmusic za mei 10, 2008 9:47 pm

pov Laura

rond een uur of 5 lopen we bij ismay binnen, ik kan het me niet meer herinneren.
ismay zei dat ik helemaal van de wereld was, en was vergeten dat het uitwas met remco,
ik heb hem 3x geprobeert te smsen, anouk heeft alleen telkens myn mobiel afgepakt.
nu 8;00 sochtends heb ik al een aantal keer gekotst & ben ik misselyk & duizelig.
ismay komt aangelopen en zegt ' lekker he zon kater' , en ik kijk er met een fakesmile aan.
we kleden ons snel aan en pakken de fietsen, om richting de studio te fietsen.
vandaag was de laatste keer dat we konden oefenen,
'I scream into the night for you
Don't make it true
Don't jump

zingen ik en ismay, en het klonk geweldig, joyce komt ook aangelopen,
hallo dames, en we beginnen weer opnieuw ' 1,2,1234'
'I scream into the night for you
Don't make it true
Don't jump
The lights they won't guide you through
they're deceiving you
Don't jump
Don't let memories go of me and you
The world is down there, out of view
Please don't jump'

joyce kijkt toe, maar ze heeft een megaglimlach op haar gezicht, dit word DE hit zegt ze.
ze klapt in haar handen, ' geweldig meiden, echt goed gedaan'
'THE ROCKGIRLS ROCKEN & WE GAAN WINNEN' roepen we met zijn allen.
ik geef joyce een knuffel, zonder jou was het echt niet gelukt.
nog 1x en nu wil ik ismay ook beter horen.
het klinkt super, en joyce wil ook dat ismay een solo moet krijgen op ons album, maar er moet ook een duet komen.
daar stemde we allemaal voor in, ismay geeft me een knuffel,.
jy bent myn beste vriendin voor altijd XD! adoh =p
xLauralovesmusic
xLauralovesmusic

Aantal berichten : 53
Leeftijd : 31
Woonplaats : almere
Registration date : 01-05-08

http://www.lauuraa.almere4you.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 2 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  Anouk_InTheSky za mei 10, 2008 10:51 pm

Verder verder verder:D
Anouk_InTheSky
Anouk_InTheSky

Aantal berichten : 63
Registration date : 01-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 2 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  xx_Tom_Bill_xx zo mei 11, 2008 7:53 pm

sgatjee,jij ben egt mijn bf for ever and ever !! you know that girl !! Very Happy:D
xx_Tom_Bill_xx
xx_Tom_Bill_xx

Aantal berichten : 35
Registration date : 02-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 2 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  xx_Tom_Bill_xx zo mei 11, 2008 7:56 pm

nieuwe pagina geopend doorrr die lieve bf van jouu Ismay :V (whaha had ff lol) maarr weiter natuurlij he !! oo ben so jaloers op jouuu sgat !! jij sit lekker te barbecuen nu ook al deed ik dat toenet whaha tog ben k jaloers op je,ook al wiste we gister al van elkaar dat we ginge barbecuen want toen hadde we eklaar al uitgenodigt(A) whaha *ligt dubbel van het lagge* nogmaals weiterr liefordd!! Very Happy:D
xx_Tom_Bill_xx
xx_Tom_Bill_xx

Aantal berichten : 35
Registration date : 02-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 2 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  xLauralovesmusic zo mei 11, 2008 10:04 pm

pov laura

ismay & ik fietsen naar mijn huis, ik ben weer is alleen, me vader is naar zijn werk,
daarna zou hij naar mama's graf toe gaan, ik wilde mee maar hij wilde een keer alleen.
daarom komt ismay even bij mij, kunnen we een film gaan kijken ofso.
zodra ik thuisben gaat de telefoon, 'WAT, JE MAAKT EEN GRAP, HAHA WAT GRAPPIG' & ik hang op, ismay
vroeg wat er was, 'iemand vertelde me doodleuk dat me vader in het ziekenhuis ligt, en ieder moment kan overlijden', misschien is het echt zo, zei ismay nog, maar ik geloofde haar niet.
de telefoon ging weer, ik wilde het niet geloven, maar toch nam ik op.
'je moet nu naar het ziekenhuis komen het is ernstig' & ik ren naar mn fiets, ismay doet snel mijn deur opslot
wat ik in de haast vergat.
'WAAR MOET IK HEEN', schreeuwde ik op de fiets, 'WAAR HEEN ZONDER OUDERS', de tranen rolde over mijn wangen, toen ik aankwam bij het ziekenhuis gooide ik mijn fiets neer.
ik heb ismay al een hele tijd niet gezien, ik heb zo snel gefietst, dat ze me wss niet heeft bijgehouden.
de zuster die ook bij mijn moeders dood was, stond al op me te wachten en ik ren naar haar toe.
' dit kan ik er echt niet ook bij hebben', en loopt samen met mij naar het kamertje van mijn vader.
tussen alle slangetjes en dingen door zie ik hem liggen, er zit overal nog bloed.
ik ren huilend naar hem toe, en pak zijn hand vast, 'hoe kon dit gebeuren Sad'
het was een uur of 12 , ik mocht niet blijven slapen, dus ismay nam me mee naar haar huis.
daar hebben we nog heel lang liggen praten, totdat ik werd gebeld, hij was overleden.
ik ben huilend in slaap gevallen en de volgende ochtend werd ik opgehaald door mijn oom & tante.
xLauralovesmusic
xLauralovesmusic

Aantal berichten : 53
Leeftijd : 31
Woonplaats : almere
Registration date : 01-05-08

http://www.lauuraa.almere4you.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 2 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  Anouk_InTheSky zo mei 11, 2008 10:40 pm

Verder verder verder.
ik kan niet wachteeeeen!
Anouk_InTheSky
Anouk_InTheSky

Aantal berichten : 63
Registration date : 01-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 2 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  xLauralovesmusic zo mei 11, 2008 11:06 pm

Pov Anouk

rustig fiets ik terug naar huis, het was al een uur of 7 dus ik kreeg wel honger.
ik heb net mijn avond eten op, of ik word gebeld door ismay, laura haar vader lag in het ziekenhuis, ze was overstuur naar het ziekenhuis gefietst.
ik vertel haar dat ik er zo snel mogelijk aan zou komen.
ik pak snel mijn fiets, en fiets naar het ziekenhuis, ik zie laura haar fiets liggen, die zet ik even rechtop, en zet hem opslot.
waneer ik richting de wachtruimte kom zie ik ismay al zitten, 'ik laat ze wel even alleen', maar laura had me al gezien, ze kwam meteen naar me toe gerend, en ze barste weer in tranen uit.
ze heeft net een rottijd met haar moeder achter de rug, en daar was ze net een beetje overheen.
'sorry' zegt ze en ze loopt weer terug.
rond een uur of twaalf fietsen we allemaal terug naar huis, laura gaat met ismay mee, en ik moet de andere kant langs , door het park.
wanneer ik in het park fiets, zie ik 4 jongens lopen, ze hebben het over de talentenjacht, ik begin wat langzamer te fietsen , 'talentenjacht zei je', vroeg ik ze. ' Ja, hoeso' vraagt een van de jongens.
' wij doen ook mee, met onze band', 'een meisjes band' zegt een andere weer & ze schieten allemaal in de lach.
'hahaha , grappig, en ja een meisjes band, wanneer komt de jury bij jullie', morgen zegt weer een jongen, 'hihi so snel bij ons komen ze woensdag' en zo heb ik een heel gesprek met ze gehad.
ik heb van 1tje nog hun 06 gehad zodat ik ze een x kan bellen, ik vond het wel gezellige jongens.
maar / adoh daar kunnen we wel tegenop.
rond een uur of 5 word ik gebeld, 'moet je' zeg ik door de telefoon, het was ismay , laura haar vader was echt overleden.
ik ben toen nog het huis uitgeglipt, en ben naar ismay toe gefietst om met laura en ismay naar het ziekenhuis te gaan.
ik hoop niet dat we de talentenjacht moeten afzeggen, we hebben er zolang naar uitgekeken.
bij het ziekenhuis aangekomen, wachten ik en ismay weer in de wachtkamer.
haar vader werd meegenomen en we gingen allemaal weer naar ismay's huis.
daar is ze s'ochtends door haar tante & oom opgehaald.
xLauralovesmusic
xLauralovesmusic

Aantal berichten : 53
Leeftijd : 31
Woonplaats : almere
Registration date : 01-05-08

http://www.lauuraa.almere4you.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 2 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  Anouk_InTheSky zo mei 11, 2008 11:09 pm

Meeeeennnn,
dit moet verder, I love this story!
toe toe toe (A)
Anouk_InTheSky
Anouk_InTheSky

Aantal berichten : 63
Registration date : 01-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 2 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  xLauralovesmusic zo mei 11, 2008 11:22 pm

pov Tom

na al dat geoefen, gingen we even het park in.
het was al best laat, rond 12en.
'morgen komen al die mensen van de talentenjacht he' zegt bill tegen ons, en we knikken
allemaal ja, eigenlyk hebben we nog niet zo goed geoefend, en dus zijn we er nog niet helemaal
zeker over.
achter ons fietste een meisje, 'talentenjacht, zei je ?' zegt ze tegen ons. 'ja' zegt ik 'hoeso'?
ze vertelde ons dat hun band ook mee deed, een meisjes band , en dat vonden we allemaal heel grappig. als we gingen verliezen van een stel meiden, zal dat wel een afgang zijn.
we hebben nog wat gepraat, en toen heb ik mijn 06 gegeven, het was wel een gezellig meisje.
wanneer zij wegfietst, besloten wij ook maar om weer richting huis te gaan.

de volgende ochtend word ik wakker van een smstoon, 'BILL' schreeuw ik nog, maar ht was mijn mobiel.
'afspreken in het park vanmiddag, groetjes anouk'.
ik smste terug, 'met de hele band of alleen ik xd!', ja voor het geval dat, 'maakt niet uit, ik neem een vriendin mee'.
ik denk dat ik alleen bill meeneem, laat die andere 2 maar lekker zweten in de studio, dus ik bel gustav en georg dat ze alleen moesten oefenen, en dat bill & ik later zouden komen.
we moesten wel om 4 uur bij de studio zijn, voor de Jury.
'BIIIIIHILLL' schreeuw ik , 'date om 1 uur in het park', 'a broer heb je weer een meisje aan de haak geslagen' 'uhuh & jy gaat mooi mee xd'.
samen lopen we richting het park, ik zag al 2 meisjes zitten op een bankje.
'eeeeey' schreeuwt een meisje,
'nou hoe heten jullie nou xd,' 'Anouk ' zegt het ene meisje & het andere meisje zegt. ik ben 'Ismay' & ze kijkt recht in bill's gezicht.
zo , hebben jullie al een song, & zo ja zing eens wat.
'aneeeee , dat hoor je nog wel' & ze glimlachen allebei.
ze vertellen over het andere meisje, en over haar vader, mischien gaat het helemaal niet door die talentenjacht, dat vonden we best wel sneu, daarom gaan we haar opvrolyken.
maar dat doen we morgen wel.
xLauralovesmusic
xLauralovesmusic

Aantal berichten : 53
Leeftijd : 31
Woonplaats : almere
Registration date : 01-05-08

http://www.lauuraa.almere4you.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 2 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  Anouk_InTheSky zo mei 11, 2008 11:25 pm

Yaaay Laura je bent een sgat((L)
en gauw verder
Anouk_InTheSky
Anouk_InTheSky

Aantal berichten : 63
Registration date : 01-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 2 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  xx_Tom_Bill_xx ma mei 12, 2008 7:26 pm

liefordd eetsmakelijk nogmaals :V whaha ennee,weiterrr weiterrr miss krijg ik nu al wat met Bill Very Happy:D maarree,se waren toch al bekend offeuhh (A) whaha weiterr weiterr nogmaals liefordd :V Very Happy
xx_Tom_Bill_xx
xx_Tom_Bill_xx

Aantal berichten : 35
Registration date : 02-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 2 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  xLauralovesmusic di mei 13, 2008 5:35 pm

ik heb rollen gewisseld Embarassed
vind je het erg dat ik nu tom neem, anouk?
XD
xLauralovesmusic
xLauralovesmusic

Aantal berichten : 53
Leeftijd : 31
Woonplaats : almere
Registration date : 01-05-08

http://www.lauuraa.almere4you.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 2 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  xLauralovesmusic di mei 13, 2008 6:14 pm

pov Bill

natuurlijk kon broerlief, het weer niet alleen af ,en moest ik mee naar die meiden.
het zijn wel leuke meiden, en vooral die ene.
toch had ik liever nog even ons liedje willen doornemen met gus & georg.
maarja, we zijn er nu toch, het is al half 4, 4 uur moesten we bij de studio zijn.
ze vertelde ons over het andere meisje, 'laura' en dat haar vader is overleden.
we vonden het wel zielig, en daarom gaan we haar verassen, maar dat doen we morgen.
tom en ik nemen afscheid, en lopen richting de studio, waar we al een gek autootje zien staan.
als we aankloppen doet er een onbekende man open, ik geef hem een hand 'bill' & de man zei niks terug.
als we binnen aan het tafeltje zitten, stellen ze zich 1 voor 1 voor.
allemaal rare figuren, zolang ze ons maar goed genoeg vinden toch.
nadat we wat informatie hebben gegeven, en zij informatie aan ons hebben gegeven, lopen we de studio binnen
en geven we de tekst van het liedje, ' zozo, wat een tekst voor jullie leeftijd' , zing maar eens een stukje.
' I hold your letter
In my frozen hand
The last line was long
As long as it burns
My look carries on
With every word
Another feeling dies
I'm left here in the dark
No memory of you
I close my eyes'
' prachtige stem', zegt er weer 1, ik werd best wel zenuwachtig van al die persoontjes.
nu met zn alle, dus tom gustav & georg pakken de gitaren en het drumstel, en we spelen het hele lied.
' IN 1 WOORD GEWELDIG, IK BEN NU AL FAN VAN JULLIE ' !
' ik wil mededelen dat jullie de toetstemming hebben , om jullie lied in te zingen', met zn 4en springen we in het rond.
& geven we iedereen een hand.
'BEDANKT ALLEMAAAAAL' schreeuwt tom door de microfoon.
iedereen schiet in de lach.
tom en ik moesten nog wat verzinnen voor dat meisje, dus ik loop naar tom toe of hij nog wat wist.
' bioscoopie , kermis , ' kermis & daarna bioscoop , en dan nemen we haar vriendinnen mee', 'en derest van de band ook' zegt tom
weer denk ik aan die 2 glimlachjes in het park, wat een schatjes xd
xLauralovesmusic
xLauralovesmusic

Aantal berichten : 53
Leeftijd : 31
Woonplaats : almere
Registration date : 01-05-08

http://www.lauuraa.almere4you.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 2 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  xx_Tom_Bill_xx di mei 13, 2008 6:50 pm

whaha weiteerr liefordd,Very Happy:D ik wist het allang van die rollenruil maar ik vind het allemaal best solang ik Bill maar houd en je bf blijf (en dat gebeurt ook dat weet k ook al) dan vind iik alles goed,whaha xD nogmaals weiterr liefordd !! Wink Very Happy:D
xx_Tom_Bill_xx
xx_Tom_Bill_xx

Aantal berichten : 35
Registration date : 02-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 2 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  Anouk_InTheSky di mei 13, 2008 7:02 pm

Lausel verder:D
Anouk_InTheSky
Anouk_InTheSky

Aantal berichten : 63
Registration date : 01-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 2 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  xLauralovesmusic di mei 13, 2008 7:17 pm

Pov Anouk

verveeld lopen ismay en ik weer terug naar huis, het was net zo gezellig.
eerlyk gezegt heb ik vlinders in mn buik, tom is soo schattig.
daar denken we nu even niet meer aan, laura komt wss straks weer terug, en die zal natuurlijk veel te vertellen hebben.
als we thuis aankomen, komt ook laura, met haar tante aanrijden.
ik schrik me rot, als mn mobiel afgaat.
'so bioscoopje schatje xje tom' , 'wie is dat' vragen ismay en laura tegelyk.
niemand, het enige wat ik zei, is dat ik moest gaan.
ik pak mijn fiets en race als een gek naar de bioscoop.
tom staat er al en ik kom met een rood hoofd op hm aflopen.
'toch maar alleen' , zeg ik stiekem.
samen lopen we de bioscoop in, 'we zijn dooooor' zegt tom zachtjes in mijn oor.
' en ik had nog zo gehoopt, nee hoor grapje', en hij kijkt me superlief aan.
als we boven zijn, en we lopen de donkere zaal in, pakt hij mn hand vast, ik schrok wel, maaar TOM, TOM TOM, word myn TOM.
als we zitten, pak ik de grote bak popcorn & begin te eten, na een tijdje, pak ik een hand popcorn & prop die bij tom in zn shirt.
'GOTCHA', roep ik, en de mensen voor my begonnen meteen chagerijnig naar achter te kijken.
tom pakt ook een hand popcorn en propt het in mijn shirt, ben je nou helemaaaal be, en verder kon ik niet, zijn lippen waren al op mijne beland, en voor ik het wist, had ik gezoend met tom, wie had dat nou gedacht ..

ik Lauraaaaa. ik wist het al lekker puh
xLauralovesmusic
xLauralovesmusic

Aantal berichten : 53
Leeftijd : 31
Woonplaats : almere
Registration date : 01-05-08

http://www.lauuraa.almere4you.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 2 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  xx_Tom_Bill_xx di mei 13, 2008 7:22 pm

weitooorrr,Very Happy:D
xx_Tom_Bill_xx
xx_Tom_Bill_xx

Aantal berichten : 35
Registration date : 02-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 2 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  Anouk_InTheSky di mei 13, 2008 7:23 pm

Yaaaay:)
ik ook, maar niet op deze manier:P
goedzo snel verderen jij
Anouk_InTheSky
Anouk_InTheSky

Aantal berichten : 63
Registration date : 01-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 2 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  xLauralovesmusic ma mei 19, 2008 11:07 pm

Pov Laura

Anouk moest nodig weg, ik en ismay gingen met zn tweeen even naar het cafe, even alles achter me laten.
mijn oom en tante bleven nog even met ismay's ouders praten, ik wist wel waar het over ging,
alleen ismay nog niet.
op weg naar het cafe komen we 3 jongens tegen, ismay kende ze al, ik vond het best vreemd, want ik ken al ismay's vrienden maar hun kende ik niet.
ze stelde zich allemaal voor.
ismay nodigde ze uit om mee te gaan , en dat wilde ze wel.
' hoe ging jullie beoordeling?'
'goed we mogen ons lied opnemen' zegt bill , 'cool' ismay vertelde alle dingen die gebeurd waren op het moment dat ik er niet was, en toen snapte ik wie ze allemaal waren.
opeens krijg ik een sms 'ik wil je spreken, buiten het cafe, nu', ik dacht wat heb ik nou weer gedaan, want remco was boos op me.
ik ga heeel even weg, tot so & ik loop richting de deur.
ik doe de deur open, en ik word meteen tegen de muur gesmeten en hij begint me te zoenen.
dat had ik toch even nodig, dus ik deed gewoon mee, het voelde voor de 1ste keer een keer gemeend & echt.
'ik heb je gemist' en hij kijkt me vragend aan, 'en ik heb je nodig'zeg ik tegen hem.
'ik ben er altijd voor je schatje & dat weet je' zegt hij, en ik druk weer een zoen op z'n lippen.
samen lopen we weer naar binnen, remco stelt zich voor en gaat op mijn stoel zitten, waarnaar ik weer op zijn schoot ga zitten.
ismay kijkt me vragend aan & ik knipoog terug.
xLauralovesmusic
xLauralovesmusic

Aantal berichten : 53
Leeftijd : 31
Woonplaats : almere
Registration date : 01-05-08

http://www.lauuraa.almere4you.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 2 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  xLauralovesmusic ma mei 19, 2008 11:16 pm

pov Anouk

Na die eeuwendurige zoen, was de film afgelopen, bill had tom al gesmst dat ze in het cafe zaten.
ik ging maar bij tom achterop, zodat we er lekker snel waren.
toen ik binnenkwam zag ik laura bij remco op schoot zitten, maar heb niet verder gevraagt.
tom pakt een stoel, en trekt mij ook op schoot, 'zozo broertje' zegt bill.
'Jaloers billie'?, en hij kijkt ismay vragend aan.
ook Remco zag er weer vrolijk en blij uit, een week geleden zag hij er dood uit, en lette hij nergens meer op.
ik wist wel dat het goed zou komen, ze hadden niet voor niets een relatie van 4,5 jaar.
maar nu dacht ik aan tom & mij, dat moet ook zo lang duren.
we gaan, en ik loop naar de jassen, tom rent achter mij aan, en ik voel opeens 2 armen om mn nek heen.
hij zoent me, maar voor ik het wist stonden derest ook naast ons.
' we kwamen alleen maar de jassen pakken hoor , ga maar verder'. & ik zet mijn nepgrijns op. 'hahaha'.
Lau & remco waren al richting huis gegaan, wij gingen nog even richting het park.

KORTSTUKKIEMAARJA!!
xLauralovesmusic
xLauralovesmusic

Aantal berichten : 53
Leeftijd : 31
Woonplaats : almere
Registration date : 01-05-08

http://www.lauuraa.almere4you.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 2 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  xx_Tom_Bill_xx di mei 20, 2008 7:01 pm

oeehh weiterr sgattjeee,Very Happy:D
xx_Tom_Bill_xx
xx_Tom_Bill_xx

Aantal berichten : 35
Registration date : 02-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 2 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  Anouk_InTheSky di mei 20, 2008 8:09 pm

LAuseel je moet verder! echt pleasss I love you
Anouk_InTheSky
Anouk_InTheSky

Aantal berichten : 63
Registration date : 01-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 2 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum