NeverGiveUpYourDreams
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[th verhaal] 1000 stars are passing by

5 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 3 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  xLauralovesmusic di mei 20, 2008 10:20 pm

Pov Laura

Remco en ik besluiten om even naar mijn huis te lopen, alleen kan ik het nog even niet aan.
ik spring bij remco achterop, en we zijn binnen 1 minuut bij mijn huis.
ik stap af en we lopen allebei naar binnen, nog geen 1 stap in de huiskamer, of ik barst in tranen uit.
remco komt op me afgerent en zwaait zn armen om my heen.
wanneer ik weer rustig ben, pak ik een zak chips een fles cola, en we gaan op de bank zitten, en een filmpje kijken.
zoveel heb ik niet gezien, ik val bij rem op schoot in slaap, volgens my is hij op zijn psp gaan spelen, ik heb er niks van gemerkt.
rond een uur of 12 gaat de deurbel, de ouders van ismay & ismay zelf stonden voor de deur.
ik moest met hun mee, want ik ga door wonen.
aan de ene kant ben ik heel blij, maar aan de andere kant ga ik mijn eigen huis heel erg missen.
Shiva mijn hond, waar ik nooit naar om keek is nu het belangrijkste in mijn leven, het is mijn enigste gezinslid dat nog over is.
ik pak de halsband, en geef remco een zoen & een knuffel en ik loop met de ouders mee.
bij ismay thuis ben ik gelyk een bed ingedoken,en gelyk was ik in slaap gevallen.

s'ochtends word ik 10 uur wakker, ismay zit al rechtop in dr bed.
'jij hebt mij veel uit te leggen mevrouw'& ze kijkt me vragend aan.
'whaaaat, ik miste hem gewoon & hij mij ook , en en ik heb hem nodig. ik kan die 4 en een half jaar niet zomaar vergeten'.
we hebben niks gedaan gister, just believe me, ik ben op zn schoot in slaap gevallen.
'dont believe you' zegt ismay, 'dan niet' & ik loop boos de kamer uit, en bots ik tegen kevin, dat is de oudere broer van ismay. hij kijkt mij ook boos aan ' wat moet jy hier nou' roept hij, 'als je het nog niet wist ik woon hier nu ook bek dicht' , chagereinig loop ik naar beneden en pak ik mijn jas, en de riem van shiva en loop naar MIJN huis, die verkocht word.
ismay probeert me meerdere keren te bellen, in het park ga ik op een bankje zitten.
in de verte zag ik al iemand aankomen, het was tom, hij kwam naast me zitten.
'what is er met jou' , niks. 'gaan we zo beginnen ?' vraagt tie, 'dan ga ik wel weer weg'.
en hij wilt opstaan 'nee wacht', ik word gewoon moe van al het gezeik. & hij geeft me een knuffel.
'dat snap ik, het lijkt mij ook moeilijk, als er iets is mag je me altijd bellen he'.
'ik ga maar weer terug, voordat ze bezorgt worden'. daaaag..
en ik loop weer terug.
als ik binnenloop komt kevin weer naar me toen, en ik wil hem straal voorbij lopen, maar hij pakt me bij mijn arm, en trekt hem naar zich toe.
'sorry van wat ik net zei, youre welcome.' & ik glimlach& ruk me maar weer los.
en plof neer op de bank, ook ismay biedt haar excuses aan.
morgen is de dag van de jury, en we zijn allemaal heel zenuwachtig, dus we gaan nog 1x oefenen.
ook remco gaat mee, dus daar wachten we nu op.
xLauralovesmusic
xLauralovesmusic

Aantal berichten : 53
Leeftijd : 31
Woonplaats : almere
Registration date : 01-05-08

http://www.lauuraa.almere4you.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 3 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  Anouk_InTheSky di mei 20, 2008 10:44 pm

verder:)
Anouk_InTheSky
Anouk_InTheSky

Aantal berichten : 63
Registration date : 01-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 3 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  xx_Tom_Bill_xx wo mei 21, 2008 8:16 pm

weiterrrr,Very Happy:D
xx_Tom_Bill_xx
xx_Tom_Bill_xx

Aantal berichten : 35
Registration date : 02-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 3 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  xLauralovesmusic vr mei 23, 2008 7:32 pm

Pov Ismay

Laura en ik worden rond 11en wakker, we kleden ons aan en make-uppen wat.
fietsen snel nog even lanfs de bakker om een broodje te eten.
we racen richting de studio, waar we tom & anouk weeer eens zoenend aantreggen.
' ook hallo' zeg ik & ze schrikken zich dood. ' ik dacht dat ik hier veilig stond' & we schoten allemaal in de lach.
we lopen de studio in en na 5 minuten komt ook de jury aangelopen.
we stellen ons allen voor, en ze willen ons gelyk horen.
we zingen ons lied 'dont jump' die we laatst hadden geschreven en eigenlyk ging het wel lekker.
'hmmmm' hoorde ik meerdere mensen zeggen.
Microfoon van de gistariste verder open, & we willen het nog een keer horen.
ik moest nu nog beter me best doen , ik mocht ook meezingen.
en we beginnen weer met het lied, & het ging GEWELDIG.
ook de jury klapte in hun handen, en melde ons dat we ook doorwaren en ons lied mochten inzingen.
we zijn mega blij & zaterdag is de grote dag waar we ons liedje mogen inzingen.
xLauralovesmusic
xLauralovesmusic

Aantal berichten : 53
Leeftijd : 31
Woonplaats : almere
Registration date : 01-05-08

http://www.lauuraa.almere4you.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 3 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  xx_Tom_Bill_xx za mei 24, 2008 8:04 pm

weiterr,Very Happy:D
xx_Tom_Bill_xx
xx_Tom_Bill_xx

Aantal berichten : 35
Registration date : 02-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 3 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  Anouk_InTheSky vr mei 30, 2008 9:59 pm

Verdeer Smile
Anouk_InTheSky
Anouk_InTheSky

Aantal berichten : 63
Registration date : 01-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 3 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  xLauralovesmusic zo jun 15, 2008 4:02 pm

pov laura

trots geef ik iedereen van onze band een knuffel, en natuurlijk ook de boys van tokio hotel.
het zijn stuk voor stuk schatjes.
als tom & anouk niet verliefd waren geworden, had ik voor hem gegaan, ik vind tom soooooo knap.
maar nu zit ik weer met remco opgescheept, raar figuur.
hij kijkt me raar aan, en komt op me afgelopen , 'hoe kun je hun, die met al die enge koppen, nou een knuffel geven, ik was toch de enige voor je'? ,, 'wat heb jy nou weer gek, doe eens effe normaal'. ' nee zoek jy het maar uit met die creeps, ik heb geen zin meer in je' en hij loopt de studio's uit.
nou dat ook weer, met tranen in mijn ogen ren ik naar de kleedkamers.
ismay merkt het en gaat me zoeken, ze komt richting de kleedkamers, 'wat is er'? hoor ik dr zeggen, 'die remco is een klootzak en moet niet meer in mijn buurt komen, hij is echt ugggg, laatmaar'.
ondertussen is iedereen in de kleedkamer gekomen, en troosten ze me allemaal, 'moet je me nou zien zitten, jankbaby dat ik ben' & ik droog me tranen.
ismay en ik fietsen weer terug naar huis, waar ik een gek busje zie staan, er staat een tekst op, die ik net niet kan lezen.
als ik binnenloop, zie ik shiva, met een kap om, er staan 2 persoontjes in witte kleding, die haar vast hebben ' en wat waren jullie van plan ?' & ik trek de riem weer uit hun handen.
' je ouders hebben ons gebeld, en gezegt dat ze opgehaald moet worden', 'MIJN OUDERS ??, MIJN OUDERS ZIJN DOOD JA, EN DIE ANDERE GEKKEN HEBBEN NIKS OVER MIJ EN MYN HOND TE ZEGGEN, HAAL DIE KAP ER AF & ROT OP.', de ouders van ismay komen naar beneden gestormd, 'sorry voor dit ongeval, neem haar nu maar mee', ik stribbel tegen, en probeer bij shiva te komen.
'JULLIE GEKKEN, DURVEN WEL HE, LEKKER DE BAAS OVER ME SPELEN., HOE DURVEN JULLIE', ik storm huilend naar boven, waar ik mijn tas pak en naar buiten ren.
ik moet weg van hier, weg van huis, naar een andere stad waar niemand me kent, en niemand me kan lastigvallen, als ik mijn mobiel pak, en door mijn contactenlijst ga, zie ik LINDA staan, dat is een oudklasgenoot, die verhuist is, ze woont in het stadje hiernaast.
ik pak mijn buskaart, en neem de bus naar dat stadje ( ik weet niet hoe ik het moet noemen). !!
daar aangekomen, zoek ik het adres even op, die nog ergens in mijn agenda staat, en vraag overal rond.
zenuwachtig sta ik voor de deur, met tranen in mijn ogen bel ik aan, 'is linda thuis'? vraag ik, en haar moeder , die me niet eens herkende roept linda.
als ik haar zie , storm ik huilend in haar armen, 'lauu wat doe jy hier?, 'lang verhaal', ze laat me binnenkomen, en we gaan samen naar boven.
ik vertel het hele verhaal, vanaf dat me moeder is overleden, mijn vader, en alles wat er met remco is gebeurd. 'nu willen die gestoorde gekken mijn enige troost nog afpakken, en toen ben ik gewoon van hun huis weggerend'.
'wat is je plan nu dan'? , ik vroeg ik of een paar dagen bij haar kon overnachten, en ze vond het wel oke, maar ze zou op vakantie gaan , en dat is over 5 dagen, dus dan zou ik weer weg moeten.
xLauralovesmusic
xLauralovesmusic

Aantal berichten : 53
Leeftijd : 31
Woonplaats : almere
Registration date : 01-05-08

http://www.lauuraa.almere4you.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 3 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  xLauralovesmusic zo jun 15, 2008 4:20 pm

pov ismay

het was chaos bij ons thuis, shiva de hond van lau moest weg, laura was weg.
ook ik was boos op myn moeder geworden, hoe kon ze dat nou doen, na die moeilijke tijd, waar ze misschien net overheen was, niet dat ze haar ouders vergeet, maar dat ze er een plaatsje aan heeft gegeven. dan gebeurde dit weer met remco, voor de 100ste x & dan doen myn ouders dit ook nog even.
ik ben zoo ongerust, waar zou ze heen zijn gegaan, ik bel meteen anouk op, die natuurlijk bij de boys zit, en laat ze meteen komen.
tom had haar de vorige keer ook gevonden in het park, en we gaan daar dus meteen naartoe.
daar aangekomen, is ze nergens te vinden, ik bel haar, 100x, ze neemt alleen niet op.
tom bied aan om ook te bellen, er word dan wel opgenomen, 'met linda', 'linda wié?' hoor ik tom zeggen, 'het gaat goed met haar, en ze heeft geen zin om terug te komen', en toen werd er opgehangen. wat raar dat ze wel opnam bij tom, & niet bij mij.
LINDAA??, die zat bij ons in de klas, ze is verhuist, naar dat ene stadje hiernaast ;P.
snel rennen we weer terug aar huis, om daar onze fietsen te pakken.
als we er allemaal weer zijn, fietsen we naar HET STADJE XD!
ik heb geen adres enzo, maar weet wel dat haar vader bij de politie werkt.
'jongens haar vader werkt bij de politie, we kunnen vragen of hij er is'.
dus we fietsten door HET STADJE heen, om het politiebureau te vinden, na een uurtje of 3 zijn we er eindelyk aangekomen, anouk rent naar binnen, 'we zoeken een politieagent, hij is de vader van ene lindaa' , 'linda verbrug' zeg ik vlak achter anouk.
'meneer verbrug, ik zla hem even roepen'. er komt een kale man aanlopen, die ik wel herken, ik ren gelijk op hem af.
'meneer onze vriendin is naar uw dochter gevlucht, ze is weggelopen, en nu is ze bij linda, wilt u ons alsjeblieft helpen'.
'rustig rustig, wat is er precies gebeurt'.
'ik vertel het hele verhaal, en vraag hem het adres waar ze wonen', ik krijg het adres, maar word dan ongerust gebeld door mijn moeder.
ik moest naar huis, anouk moest mee, en de jongens wilde ons niet alleen laten, maar tom stond erop om haar op te halen.
zo fietsen wij terug naar huis, en lieten we tom alleen op pad, om lauu te zoeken.
xLauralovesmusic
xLauralovesmusic

Aantal berichten : 53
Leeftijd : 31
Woonplaats : almere
Registration date : 01-05-08

http://www.lauuraa.almere4you.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 3 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  Anouk_InTheSky zo jun 15, 2008 4:31 pm

Verdeuuurrr.r
Anouk_InTheSky
Anouk_InTheSky

Aantal berichten : 63
Registration date : 01-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 3 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  xLauralovesmusic zo jun 15, 2008 4:37 pm

pov Tom.

Fliegerlaan 2, ik zoek overal, en dan ook echt overal, snel vind ik het, en bel aan.
er komt een wat oudere vrouw naar buiten, en vraagt mij om weg te gaan, 'wat denkt u wel niet, ik laat haar niet hier, laat me alleen even met haar praten'.
al snel overtuig ik de vrouw, en ze laaat me binnen, 'boven eerste kamer rechts', en ik ren met 3 treden tegelijk naar boven.
als ik de deur open doe, zie ik alleen een blond meisje zitten, 'hoi', en op dat moment komt laura huilend achter de deur vandaan, en vliegt me in mijn armen.
'wat heb je ons allemaal aangedaan, stommegek , iedereen was bezorgt, en ik miste je'.
ze kijkt me recht in mijn ogen aan, 'het spijt me, ik ga met je mee', zegt ze, en ze pakt haar spullen, en neemt afscheid van linda, en haar ouders.
ze springt bij me achterop, en slaat dr armen om me heen. 'moet je nooit meer doen he gekkieee', en ik hoor haar giechelen, 'sorry'..
na anderhalf uur fietsen, zijn wij ook weer thuis, ik sta achter bij het hek van ismay's huis, zonder na te denken, zoen ik laura, ik weet niet wat me bezielde, maar zij is het gewoon, aan de andere kant voel ik me schuldig tegenover anouk, maar die klik voel ik niet meer, die ik eerst voelden.
geschrokken rent laura naar binnen, ze kijkt me nog schattig en en zwaait dan nog.
ik fiets snel naar huis, om daar achter msn te gaan ,kijken of laura online is.


TOMTOM (L) NOUKNOUK [Online]
met een raar gevoel verander ik mijn naam, en hoop niet dat anouk het erg vind.

TOMTOM BOTB = COOL, IK HOU VAN DIE ANDERE CHIKIES [Online]
NOUKNOUK loves TOMTOM // BOTB IS GEWOON TUH COOL. [Online]
Lauuuura (F) / Hij is diegene / voelt zich kut / alleen myn meisjes&boys mogen praten. [Online]


TOMTOM BOTB = COOL, IK HOU VAN DIE ANDERE CHIKIES zegt:
lieverd, ben ik een van jou boys.
Lauuuura (F) / Hij is diegene / voelt zich kut / alleen myn meisjes&boys mogen praten.
zekers, jij bent snel thuis.
TOMTOM BOTB = COOL, IK HOU VAN DIE ANDERE CHIKIES zegt:
Ja wilde weten hoe het met je gaat,
Lauuuura (F) / Hij is diegene / voelt zich kut / alleen myn meisjes&boys mogen praten.
tgaat, na jou actie ging het al een stuk beter, maar hoe gaat het nu verder tussen jou en anouk?
TOMTOM BOTB = COOL, IK HOU VAN DIE ANDERE CHIKIES zegt:
weet ik niet, ik weet niet hoe ik het moet vertellen,

TOMTOM BOTB = COOL, IK HOU VAN DIE ANDERE CHIKIES [Offline]
ik wilde niet verder, ik heb mijn msn offline gezet, en in mijn bed gaan liggen, en ben al snel in slaap gevallen.
xLauralovesmusic
xLauralovesmusic

Aantal berichten : 53
Leeftijd : 31
Woonplaats : almere
Registration date : 01-05-08

http://www.lauuraa.almere4you.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 3 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  Anouk_InTheSky zo jun 15, 2008 4:50 pm

verder.
en tom is een zak
maar hij blijft een lekker ding
en sexy en uhm
tjaxD
Anouk_InTheSky
Anouk_InTheSky

Aantal berichten : 63
Registration date : 01-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 3 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  xLauralovesmusic zo jun 15, 2008 4:51 pm

pov anouk.

ismay werd gebeld, en haar ouders wilde dat we terugkwamen, gustav, bill & georg, fietsten mee terug, maar tom bleef daar staan, hij MOEST persee laura zoeken, ik wilde met hem mee, maar dat wilde hij niet, de laatste tijd doet hij meer afstandelyk, ik krijg er een raar gevoel bij.
maar ik zal het wel weer verkeerd zien, ik denk er niet meer aan, en raak al snel met gustav aan de praat, ook georg komt met ons kletsen, en de terugweg was heel gezellig.
op de terugweg , dacht ik eraan om shiva de hond van lau weer terug uit het asiel te halen, en bij mij thuis neer te zetten, mijn ouders wilden toch een hond, en shiva luistert altijd perfect.
als ik in de buurt kom, sla ik een andere straat in, gustav komt nog net achter mij aan, en samen fietsen we naar het asiel.
daar aangekomen, zien we shiva zitten, ze zit zielig in een hoekje te piepen. 'kan ik jullie helpen', vraagt de vrouw achter de balie.
'we komen shiva weer ophalen, zonder boe of bah, ze is van ons'.
'de vrouw kijkt ons chagereinig aan, en haalt de riem, 'hiero, en nou wegwezen'.
we fietsten ( rende) met zn 3en terug, en bleven nog even gezellig kletsen.
het werd al laat, en ik wilde nog even met tom & lau praten, als ze al terug waren.
en ja hoor, ze waren online.

TOMTOM BOTB = COOL, IK HOU VAN DIE ANDERE CHIKIES [Online]
NOUKNOUK loves TOMTOM // BOTB IS GEWOON TUH COOL. [Online]
Lauuuura (F) / Hij is diegene / voelt zich kut / alleen myn meisjes&boys mogen praten. [Online]

eerst maar een gesprek met lauu.

NOUKNOUK loves TOMTOM // BOTB IS GEWOON TUH COOL. zegt :
yoo ik ben me doodgeschrokken, en ik heb morgen een verassing voor je.
Lauuuura (F) / Hij is diegene / voelt zich kut / alleen myn meisjes&boys mogen praten. zegt
oke
NOUKNOUK loves TOMTOM // BOTB IS GEWOON TUH COOL. zegt :
wat is er met je, je doet zo droog.
Lauuuura (F) / Hij is diegene / voelt zich kut / alleen myn meisjes&boys mogen praten. zegt
nix hoor, ben alleen moe.
NOUKNOUK loves TOMTOM // BOTB IS GEWOON TUH COOL. zegt :
oke ik laat je wel met rust, ook doei.

wat een chagerein zeg, ik ga wel met tommiee praten, als ik hem wil aanklikken zie ik dat hij zn naam heeft veranderd, ik ben er helemaal uit verdwenen, ja alleen IK HOU VAN DIE ANDERE CHIKIES.
even verhaal halen.


NOUKNOUK loves TOMTOM // BOTB IS GEWOON TUH COOL. zegt :
yoo schattjeee, alles goed met je? heb je gemistttttt. (L)
TOMTOM BOTB = COOL, IK HOU VAN DIE ANDERE CHIKIES zegt:
heey, ja, met jou dan ?, okee.
NOUKNOUK loves TOMTOM // BOTB IS GEWOON TUH COOL. zegt :
Goh ga jy nou ookal zo droog doen.
TOMTOM BOTB = COOL, IK HOU VAN DIE ANDERE CHIKIES zegt:
ik doe niet droog, damiitt.
NOUKNOUK loves TOMTOM // BOTB IS GEWOON TUH COOL. zegt :
dat doe je wel & waarom heb je niet meer love nouknouk in je naaaaam??
(L)(L)(L)
TOMTOM BOTB = COOL, IK HOU VAN DIE ANDERE CHIKIES [offline]

wat een stelletje rare personen ?
ik weet echt niet wat ik hiermee aanmoet.
ik pak mijn mobiel, hier word ik zo pissig om, ik toets tom's nummer in.
' Met tom',
'daaaag schatjee, waarom doe je so raar'?
'ik doe niet raar, damnn, moet ik dat dan nog een keer zeggen'
'doe rustig jaa' schreeuw ik tegen hem.
en ik hang op, stelletje mafkezen allemaal, ik spreek ze morgen wel weer, en ga ook maar slapen
xLauralovesmusic
xLauralovesmusic

Aantal berichten : 53
Leeftijd : 31
Woonplaats : almere
Registration date : 01-05-08

http://www.lauuraa.almere4you.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 3 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  xLauralovesmusic zo jun 15, 2008 5:18 pm

Pov Tom

snel bel ik anouk terug,
'schatjee, het spijt me, kom je vandaag bij me slapen?'
'nou weeer wel, maar tuurlijk , ik kom eraan, ik wil toch nog met je praten'.
er word gelyk opgehangen, die klonk nog aardig boos.
als snel staat anouk voor de deur, ik geef haar een zoen, en laat haar binnenkomen.
'dat heb je snel gefixed,' hoor ik bill zeggen, 'ga jy ismay nou maar noiken'.
'ga iik doen, ik hoef dat gekreun van jullie ook niet te horen'.
ik loop met dr naar boven, 'is dr wat gebeurd tussen jou en lau ofso, dat je zo raar doet', nee hoe kom je daaar nou bij'.
ze begint me te zoenne, en al snel had ze me uitgekleed, voor ik het me realisseerde, was het al gebeurd, aan de ene kant voelde ik me super, maar aan de andere kant schuldig, damn hoe moet dat nou.
ik geef haar nog een zoen, en duik dan snel onder de douche, als ik klaar ben, duikt anouk er ook onder.
ik ga snel even op msn, en zie dat lau online is.

Lauuuura (F) / Hij is diegene / voelt zich kut / alleen myn meisjes&boys mogen praten. zegt:
lieeeeverdje, alles goed met je??

heeeeeeeey, Jaaa alles is gooed, en met jou ook weer alles een beetje?
Lauuuura (F) / Hij is diegene / voelt zich kut / alleen myn meisjes&boys mogen praten. zegt:
jaa hoorrr, maaaar tommm :$!, wat betekende die zoen eigenlyk voor jou?
TOMTOM BOTB = COOL, IK HOU VAN DIE ANDERE CHIKIES zegt:
je bent het voor my, ik wil je. maar maar , ik moet nu echt gaan, ik spreek je wel weer meisje,
daaaag.

ik hoor de douche uitgaan, en sluit snel alle gesprekken.
anouk komt bij me zitten, 'wil je even op msn?' , 'als het kan' zegt anouk.
anouk meld zich aan, en ziet lauraa online staan,
'nouk zullen we het nog even gewoon geheim houden van dat wat tja jeweetzelf'.
'geenprobleem' & ze geeft me een zoen.
xLauralovesmusic
xLauralovesmusic

Aantal berichten : 53
Leeftijd : 31
Woonplaats : almere
Registration date : 01-05-08

http://www.lauuraa.almere4you.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 3 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  xLauralovesmusic zo jun 15, 2008 5:34 pm

pov anouk.

volgende ochtend, worden tom en ik vroeg wakker,.
'SHIT HET IS ZATERDAG', ik ren als een gek naar de douche, kleed me aan, en zonder tom gedag te zeggen, rijd ik naar de studio.
iedereen zit te zuchten en op de klok te kijken. ' WAAR ZIT JY MET JE HOOFD JE BENT ANDERHALF UUR TE LAAT JA!!', begint laura tegen me te schreeuwen, ik heb echt een idee dat er wat is gebeurt tussen tom en haar, nogsteeds ookal heeft tom al beweert dat het niet zo is.
laura en ismay , gaan eerst het stukje inzingen, waarnaar ik en kim ook met de basgitaar en drum bij komen.
als ik begin te spelen, klinkt dat ding hartstikke vals, 'STOM KLEREDING', ik probeer het nog een keer, en hij doet het weer niet, als een gek smijt ik dat ding op de grond, 'KRIJG DE KOLERE ALLEMAAL AAN IEDEREEN,' , ik ren weg, en haal mijn andere gitaar, die het wel doet.
als we klaar zijn, fiets ik naar huis, om na te denken over alles wat er is gebeurt, s'avonds word ik gebeld door lau,
'wat is er nou met je meid, je doet zo raar de laatste tijd'.
'WAT IS ER GEBEURT TUSSEN JOU EN TOM??'
'niks & schreeuw niet zo, hij heeft me alleen maar thuis afgezet'?
'ALSOF IK JE GELOOF, KRENG',
' ER IS NIKS GEBEURT OKE, GA JY NOG MEER PROBLEMEN MAKEN? , GOTTSIEMEINE'

ik hang maar op, anders eindigt dit verkeerd.
even later word ik ook door tom gebeld.

' WAT IS ER MET JE, LEKKER LAURA AFBEKKEN, DAT IK EN ZIJ IETS GEDAAN MOETEN HEBBEN??, WAT ZOU DR DAN GEBEURT MOETEN ZIJN?? HEA??. '

ook hem hang ik op, ik heb geen zin in het gezeik,.
xLauralovesmusic
xLauralovesmusic

Aantal berichten : 53
Leeftijd : 31
Woonplaats : almere
Registration date : 01-05-08

http://www.lauuraa.almere4you.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 3 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  xx_Tom_Bill_xx zo jun 15, 2008 8:56 pm

mooii,Very Happy goedd,Very Happy weiteerr,Very Happy:D
xx_Tom_Bill_xx
xx_Tom_Bill_xx

Aantal berichten : 35
Registration date : 02-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 3 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  xLauralovesmusic di jun 17, 2008 9:19 pm

pov Tom.

sochtends word ik gebeld door lau, anouk had haar bedreigt, vanwege dat we gezoend hadden, anouk had ons door, wat ik liever niet had gewild, maar het is nou zo gelopen.
boos bel ik anouk weer op, om te vragen wat haar bezielde, laura de schuld geven van alles, dat is lekker makkelyk.
na een tijdje barst ze in huilen uit, shit dacht ik bij mezelf, hoe moet ik dat nou weer oplossen.
'IK HEB HIER NU GEEN TIJD VOOR DIT GEJANK JA, HEB WEL WAT BETERS TE DOEN', 'GALAURANEUKENIDIOOT' schreeuwt anouk , en ik hang op.
ik heb mijn keuze wel gemaakt, en zij gaat me nu echt te ver, Al mijn Chikies van Rockstars, zouden gaan repeteren voor battle of the bands, en ik zou natuurlijk gaan kijken, dus pak mijn fiets, laat bill natuurlijk achterop zitten, ( die luiaard xd) en fiets naar de studio, waar lau & ismay al staan.
zonder na te denken geef ik lau een zoen, 'whatskeburt', kijkt ismay my raar aan, nix hoor, 'ooo was jy het, ik dacht dat je anouk was' , en laura & ik schieten in de lach.
ook anouk en kim komen aangefietst, anouk komt met haar rode ogen aanlopen, en wil me niet meer aankijken.
ik ren achter haar aan, en zij rent ook weg, 'ROTDANMAAROP HOOR,' schreeuw ik, en ik loop richting de andere.
xLauralovesmusic
xLauralovesmusic

Aantal berichten : 53
Leeftijd : 31
Woonplaats : almere
Registration date : 01-05-08

http://www.lauuraa.almere4you.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 3 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  xLauralovesmusic di jun 17, 2008 9:32 pm

pov Lauuraa.

ik duik snel nog even onder de douche, en kleed me dan aan.
ismay staat al op me te wachten, ze douwt een broodje in mijn smoel, en gaan dan met zijn 2en richting de studio's fietsen.
we kletsen over van alles en nog wat, maar dat wat er met tom gebeurd is verzwijg ik, zo erg is het niet, maartoch, hij was en is nogsteeds gelukkig met anouk dacht ik.
als we onze fietsen op slot zetten, komen ook bill & tom aangefietst.
als tom aankomt lopen, pakt hij me vol op me bek, 'ahum, whatskeburt' vraagt ismay aan tom.
'nixx, oooo was jy het lauu, sorry, ik dacht dat je anouk was', en ik schiet in de lach.
ik zie anouk aankomen , met bolle rode ogen, ik voel me soo schuldig, maar tom is de enige voor my, 100x beter als die lelyke vieze enge iel remco..
ik wil haar troosten, maar ze rent voor me weg, en als tom erachter aanrent, rent ze nog harder weg, 'ROT DAN MAAR OP', schreeuwt hij haar nog na.
anouk komt toch maar binnen, we moeten oefenen, we moeten ROCKEN ON STAGE, anouk had laatst haar gitaar gemolt, en probeert hem te maken, en weer probeert tom me te zoenen, maar ik wijs hem op anouk.
'moet je het niet eerst op een REDELYKE manier uitmaken ofso?', vraag ik hem, ' ik kan niet meer op een redelyke manier met haar praten', zegt tom weer terug, en dan zoent hij me weer, en geen seconde later draait anouk zich om om wat te vragen, ik zie dat ze begint te huilen, en even later rent ze weg.
'SUKKEL' schreeuw ik nog naar hem, en ben achter haar aangerend.
'JIJ MOET OPROTTEN , IK DACHT DAT JE EEN VRIENDIN WAS, MAAR DAT HAD IK BLIJKBAAR MIS', schreeuwt ze tegen me.
'BEN IK OOK & WIL IK NOG STEEDS ZIJN', ook ik krijg tranen in mijn ogen, is&nouk, mijn allerbestevriendinnen, ook ik begin te huilen, ' IK WEET HET OOK NIET MEER', zeg ik tegen dr.
'JE HEBT NU TOCH WAT JE WIL, ISMAY DE REST VAN DE BAND, TOM, WEES BLY, ROT LEKKER NAAR HEM OP, DIE VIESPEUK'.
en ik loop naar binnen, waar tom me troost, uit het raam kon ik anouk nog zien.
Ze belde met iemand, en geen idee wie, maar dat werd wel duidelyk na een aantal minuten, gustav zat naast haar int gras.
tom loopt naar buiten 'HEEY VRIEND WAT KOM JY DOEN =D' , 'jou problemen oplossen', hoor ik gustav zeggen.
en dat word met zn alle tegen tom en my & ik geef hem een knuffel, 'JY BENT DEGENE VOOR MY', zeg ik tegen hem , en dat wist ik al vanaf het begin.
hand en hand lopen we naar buiten, met ismay & bill erachteraan, repeteren komt er toch niet meer van en fietsen met zijn alle weer naar huis.
xLauralovesmusic
xLauralovesmusic

Aantal berichten : 53
Leeftijd : 31
Woonplaats : almere
Registration date : 01-05-08

http://www.lauuraa.almere4you.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 3 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  Anouk_InTheSky di jun 17, 2008 9:39 pm

Bonjaaaah!
Anouk_InTheSky
Anouk_InTheSky

Aantal berichten : 63
Registration date : 01-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 3 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  xLauralovesmusic di jun 17, 2008 11:42 pm

oooo ooo oooo anouk toch .
nee hoor grapjeee, ik ben hieeer de slet xD
xLauralovesmusic
xLauralovesmusic

Aantal berichten : 53
Leeftijd : 31
Woonplaats : almere
Registration date : 01-05-08

http://www.lauuraa.almere4you.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 3 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  xx_Tom_Bill_xx wo jun 18, 2008 12:50 pm

oeehh,xD ik wi lwete hoe het afloopt,Very Happy maar hoe gaat het met mij en Bill ?? (A) hihi weiterr,Very Happy:D
xx_Tom_Bill_xx
xx_Tom_Bill_xx

Aantal berichten : 35
Registration date : 02-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 3 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  xLauralovesmusic wo jun 18, 2008 4:51 pm

pov Gustav

tom & bill zijn natuurlijk bij ismay & de band, en laten Tokiohotel, hun band een beetje zitten, het is raar, eerst was het hun ALLES, en nu
doen ze er eigenlijk niks meer aan.
ik oefen maar verder, liedjes schrijven kan ik niet, dat laat ik aan bill over.
ik zit rustig voor me uit te staren, wanneer me mobiel overgaat, ' met gustav' .
het was anouk, helemaal over de rooie, ik verstond het niet goed, maar het ging om tom, wanneer gaat het niet om tom.
ik pakte mijn fiets, en fietste snel richting de studio, waar anouk languit huilend in het gras lag.
ik zag laura ook met rode ogen naar binnenrennen, waar ze in toms armen vliegt.
' laat me raden, hij gaat met laura?' ,
' zo je kan gedachte lezen', zegt anouk snikkend.
we praten nog wat, totdat anouk rustiger is geworden, en Tom Laura & Bill & ismay weg zijn.
kim & Georg zijn er nog, en kletsen ook nog wat bij over de bands, en over wat er is gebeurd, en staan helemaal aan anouks kant.
laten wij ook maar naar huis gaan, en ik neem anouk achterop, zodat georg & kim op haar fiets kunnen.
ik zet haar bij haar thuis af, en wanneer ze terugloopt kijkt ze nog eens om, en glimlacht ze.
tom is gek, anouk is zo'n schatje.
' DOEEI NOUKK, als je ergens mee zit bellen he' , roep ik haar nog na.
als ik thuis aankom, gaat mijn telefoon weer, sms van ?,, ' bedankt dat je er voor me was, als jy ergens mee zit ook bellen he, xjes nouk' .
xLauralovesmusic
xLauralovesmusic

Aantal berichten : 53
Leeftijd : 31
Woonplaats : almere
Registration date : 01-05-08

http://www.lauuraa.almere4you.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 3 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  xLauralovesmusic wo jun 18, 2008 5:14 pm

Pov Ismay.

huilend laten we anouk achter. gustav kwam haar al troosten, ze overdrijft altijd zo.
op de fiets hebben we reuze lol, en ik was er bijna afgevallen, doordat bill de hele tijd remde, en weer doorfietsten.
ook tom heeft ons een paar keer afgesneden, xD.
lau stelde voor om met zijn 4en in mijn huis te gaan slapen, en lekker films te gaan kijken.
we maakte een omweg naar de supermarkt, om daar chips, chips, en veeel drank, bier smirrnoff & van alles en nog wat.
we fietsen ook nog even langs de videotheek om films te halen.
als we naar lau dr huis fietsen, komen we anouk,Gustav,Kim & georg tegen, zonder wat te zeggen fietsen ze door.
' SUKKELSSSSSS ' , schreeuwt tom, en laura ramt hem op zijn borst, ' laat ze , het moet weer goedkomen, je maakt het alleen maaar erger', zeg ik tegen hem. ' de enige manier om het bij anouk goed te maken, is laura alleen laten & weer met haar nemen.' , maaar anouk is niet myn type' . ' kom je wel lekker laat achter he broertje' .
dat gesprek vergeten we, en komen bij laura thuis aan, waar we allemaal op de bank springen, & alles even klaarmaken voor de avond.
we leggen allemaal ons geld bij elkaar, en laten pizza's komen.
' HAPJE '? vraagt bill me. & ik neem een hap van zijn stukje pizza.
' AUUUUUUUUUW ' schreeuw ik, heeeeet, ik verbrand me mond, ' kusje erop ' & ik kijk bill uitdagend aan.
en voor is het wist, was zijn mond al bij de mijne.
' WHOEEEEEEEEEEEEHOEEEEEEEEEEEEE' hoor ik laura schreeuwen.
' ZOENENZOENENMAAKMEGEK', roept tom.
' ik heb myn tong verbrand', zegt laura uitdagend naar tom, en die lagen als een gek te bekken op de bank.
' hallooooooooooooooo, wij zijn er ook nog, & gaaan we nou een film kijken of niet ?' !!
tom steekt ze middelvinger op, en bill & ismay gaan de film starten & de chippies pakken.
' IK WIL DE DRANK HIER HEBBENNNN' , schreeuwt laura, en ze haalt alle flessen en zet ze bij de tafel.
ik en bill waren nog niet uit de keuken, of laura & tom hadden al 2 flessen leeg.
' houden jullie nog wat voor ons over ofso' en ik haal 4 flessen naar onze kant.
' wil je,' ? & bill giet so een flesje in mijn mond leeg.
xLauralovesmusic
xLauralovesmusic

Aantal berichten : 53
Leeftijd : 31
Woonplaats : almere
Registration date : 01-05-08

http://www.lauuraa.almere4you.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 3 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  xx_Tom_Bill_xx wo jun 18, 2008 7:05 pm

whieeeee heb kusjee van Bill gehadd,Very Happy begin is er,xD hihi maarr weiteerr,Very Happy snel,Very Happy hihi (A)
xx_Tom_Bill_xx
xx_Tom_Bill_xx

Aantal berichten : 35
Registration date : 02-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 3 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  Anouk_InTheSky wo jun 18, 2008 7:31 pm

verdeeeeuur!
Anouk_InTheSky
Anouk_InTheSky

Aantal berichten : 63
Registration date : 01-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 3 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  xLauralovesmusic wo jun 18, 2008 7:33 pm

Pov Lauura

allemaal leggen we geld bij elkaar, om een pizza te bestellen.
ismay en ik lopen naar de gang, om de pizza aan te nemen. ' moet je nou nogsteeds met hem zoenen'? vraag ik dr.
'zeg gewoon dat je je mond verbrand en dat hij er een kusje op moet geven, werkt altijd' en we lopen weer terug naar de kamer, waar bill & tom weer eens aan het stoeien zijn.
ik spring boven op ze , en ga dan zitten, en pak een stuk pizza.
' HAPJE '? vraagt bill Ismay, en ze neemt een hap, en schreeuwt dan keihard ' AAAAAAUWW, dat is heet menn, KUSJE?' vraagt ze bill.
wat ben ik goed , is isiepiesie ook weer blij.
tom geeft mij ook een hap, ' auuww, me tong is verbrand' en ik kijk tom uitdagend uit.
we liggen te zoenen op de bank, ' hallooooooooooooooo, wij zijn er ook nog, & gaaan we nou een film kijken of niet ?' hoor ik Ismay schreeuwen, en Tom steekt zijn middelvinger op, bill en ismay pakken de chips & de drank enso, en zetten de film alvast op.
ik pak een fles, en drink snel die hele fles leeg, 'houden jullie nog wat voor ons over ofso' ? vraagt ismay, en ik pak nog een fles en drink die ook leeg. ismay pakt 4 flessen richting haar kant.
na een kwartiertje, zet ik de film op pauze, en loop aangeschoten de tuin in, 'tommietomtom, kom je naaar buiten, met je schatje'.
en daar lagen we in het gras, slappe lach, tranen in onze ogen, ik had me nog nooit zo geweldig gevoelt.
'TOM&LAU, komen jullie weer naar binnen' ? word er geroepen vanaf binnen, en vrolyk rennen we weer terug.
' WIL JY DE KIETELDOOOD KIETELLDOOOOD' , bleerrt tom in mijn oor, ik schiet weer in de lach, en laat me kietelen door tomm.
ondertussen zijn bill & ismay al naar boven gegaan, en dat wilde wij even flink verstoren, dus wij rennen keihard de trap op, ' WAT ZIJN JULLIE 2 VIESPEUKIES AAN HET DOEN DAARO' , schreeuw ik, en ismay komt met een grote smile de kamer uit, ' jy bent dronken he, myn lieve lieve ismay' , ' moet jy zeggen,' , ' IK DRONKEN , BEN JE HELEMAAAAAL GETIKT', schreeuw ik lachend naar ismay. ' ik laat jullie wel met rust'.
' nee nee nee,' en ismay gaat boven aan de trap staan, en ik en tom gaan weer naar beneden, maar zo gemakkelyk was dat niet, want ik donder van de trap. ' JY BENT NIET DRONKEN HE , SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSTURRRRR' , schreeuwt ismay lachend naar beneden.
ik sta weer op, en loop weer vrolijk naar beneden, waar ik weer een fles pak, en so achterover gooi.
als tom uitgelachen is, komt hij ook strompelend naar binnen lopen, en pakt me vast, ' zullen wij ook maar eens naar boven gaan' ? en hij geeft me een zoen, en zoenend lopen we richting mijn slaapkamer.
xLauralovesmusic
xLauralovesmusic

Aantal berichten : 53
Leeftijd : 31
Woonplaats : almere
Registration date : 01-05-08

http://www.lauuraa.almere4you.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] 1000 stars are passing by - Pagina 3 Empty Re: [th verhaal] 1000 stars are passing by

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum