NeverGiveUpYourDreams
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[th verhaal] Warum?

3 plaatsers

Ga naar beneden

[th verhaal] Warum? Empty [th verhaal] Warum?

Bericht  DANIQUErockyourWORLD vr mei 02, 2008 9:50 pm

Ik heb hem weleens op knt gepost, maar ik denk niet dat vele van jullie die hebben gelezen. Daarom post ik hem nog een keer, het hele verhaal is al geschreven, veel plezier!

Niek (danique) POV.
Ik liep op straat en schopte tegen een steentje aan. Mijn vriendje Stefan heeft het net uitgemaakt, als ik eraan terug denk rollen de tranen alweer over mijn ogen. Ik zuchtte en veegde ze ruw weg. De laatste tijd was ik dag en nacht bij hem te vinden en opeens vertelde hij het. Het is uit, hij heeft niet eens een reden verteld. Ik had geen zin om naar huis te gaan, naar mijn ouders. Ze waren opeens allebei zo druk met hun werk bezig, dat ze geen tijd meer voor mij hadden. Ik keek om me heen, het was schemerig en laat in de middag. Mijn telefoon ging. Stefan, stond er op het schermpje. Ik liet hem maar bellen ik had geen zin in hem. Meteen daarna kreeg ik een smsje. 'Het spijt me, het was een grote fout, kom je hierheen ? XXXXX Stefan.' Ja hoor, hij zou me wel weer aan het gebruiken zijn, dus niet dat ik daar heen ga. Ik keek om me heen, ik was hier als enigste. Ik denk dat ik beter maar ergens heen kon gaan voordat het begon te regenen. Net toen ik aan regen dacht, begon het te regenen. Druppels kletterde op de grond en mijn haar werd nat. Snel deed ik de muts van mijn vest over mijn haar heen en rende richting huis.
DANIQUErockyourWORLD
DANIQUErockyourWORLD

Aantal berichten : 52
Leeftijd : 29
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 01-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] Warum? Empty Re: [th verhaal] Warum?

Bericht  Anouk_InTheSky vr mei 02, 2008 9:58 pm

Yaaay, leeuk begin verder!
Anouk_InTheSky
Anouk_InTheSky

Aantal berichten : 63
Registration date : 01-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] Warum? Empty Re: [th verhaal] Warum?

Bericht  DANIQUErockyourWORLD vr mei 02, 2008 10:00 pm

Bij huis aangekomen zag ik dat alle twee de auto's er alweer niet stonden. Dus mijn ouders zijn vast nog werken. Ik had geen zin om alleen thuis te zitten dus liep ik door naar mijn beste vriendin Daan. Bij haar mocht ik heus wel logeren, zij had zulke lieve ouders. Ik liep richting haar huis en de wind liet me rillingen bezorgen. Het werd steeds donkerder en ook de regen hield niet op. Ik liep de hoek om en keek richting Daan's huis. Gelukkig brandde haar licht dus ze zou wel thuis zijn. Ik belde aan en Daan deed open. 'Hee.' Zei ze. 'Hallo.' Mompelde ik. 'Wat is er gebeurd ?' Vroeg ze. Ik liep met haar mee naar binnen en deed mijn jas uit. 'Kom we lopen door naar boven.' Mompelde ze. Ik knikte en liep achter haar aan de trap op. Op haar kamer ging ik stilletjes op haar bed zitten. 'Nou vertel, wat is er.' Drong ze me aan. 'Hij heeft het uitgemaakt.' Mompelde ik zacht. 'Wat Stefan, maar jullie paste zo goed bij elkaar !' Riep Daan. Ik haalde mijn schouders op en voelde mijn wangen weer nat worden. Daan pakte me vast en knuffelde me.
DANIQUErockyourWORLD
DANIQUErockyourWORLD

Aantal berichten : 52
Leeftijd : 29
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 01-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] Warum? Empty Re: [th verhaal] Warum?

Bericht  Anouk_InTheSky vr mei 02, 2008 10:35 pm

weiterss.
Anouk_InTheSky
Anouk_InTheSky

Aantal berichten : 63
Registration date : 01-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] Warum? Empty Re: [th verhaal] Warum?

Bericht  DANIQUErockyourWORLD vr mei 02, 2008 10:38 pm

'Blijf je slapen ?' Vroeg ze. 'Als het kan.' Mompelde ik. 'Tuurlijk.' Zei ze en trok een matras onder haar bed vandaan. Ze zocht naar een deken en kussen. 'Blijft Niek eten ?' Riep haar moeder van onder de trap. 'Ja !' Schreeuwde Daan terug. Ik glimlachte en probeerde aan iets leuks te denken. 'Over een paar minuten gaan we eten.' Zei Daan en ze zette wat muziek op. 'Oh, ik ben zo verliefd he !' Mompelde ze. 'Op wie nu weer.' Lachte ik. 'Hij heet Bill en hij woont een paar straten verderop, hij heeft zwart haar en is heel sexy.' Zei ze en droomde half weg. Ik moest lachen, hoe vaak Daan verliefd was, was gewoon niet normaal meer. 'Woont hij hier al lang ?' Vroeg ik, want ik had nog nooit van hem gehoord. 'Nee net, het is in dat huis wat te koop stond, weet je wel.' Zei ze. Ik knikte, ik wist wat ze bedoelde. 'ETEN!' Gilde Daan's moeder van onder de trap. Ik en Daan liepen nog half kletsend over Bill naar beneden. 'Mmm, lekker.' Zei ik toen ik zag dat er spaghetti op de tafel stond. Ik schoof een stoel naar achter en ging erop zitten. Iedereen schepte een beetje op en begon met eten. Steeds trilde mijn telefoon weer, dat ik een nieuw bericht had. En telkens was het een smsje van Stefan. Maar ik verwijderde ze zonder dat ik ze gelezen had.
DANIQUErockyourWORLD
DANIQUErockyourWORLD

Aantal berichten : 52
Leeftijd : 29
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 01-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] Warum? Empty Re: [th verhaal] Warum?

Bericht  linsjeprinsje ma jun 23, 2008 2:42 pm

mooi verhaal ik lees hem ook op knt:"D
linsjeprinsje
linsjeprinsje

Aantal berichten : 42
Leeftijd : 30
Woonplaats : deventer
Registration date : 01-05-08

http://www.myspace.com/linsandtom

Terug naar boven Ga naar beneden

[th verhaal] Warum? Empty Re: [th verhaal] Warum?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum