NeverGiveUpYourDreams
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[thverhaal] before its to late

4 plaatsers

Ga naar beneden

[thverhaal] before its to late Empty [thverhaal] before its to late

Bericht  xLauralovesmusic vr mei 02, 2008 9:00 pm

halloo allemaal,

Ismay - xx_Tom_Bill_xx
Anouk -
ik laura - xLauralovesmusic

gaan hier ons verhaal posten, en we hopen dat jullie het een leuk verhaal
gaan vinden XD
xLauralovesmusic
xLauralovesmusic

Aantal berichten : 53
Leeftijd : 31
Woonplaats : almere
Registration date : 01-05-08

http://www.lauuraa.almere4you.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

[thverhaal] before its to late Empty Re: [thverhaal] before its to late

Bericht  xx_Tom_Bill_xx vr mei 02, 2008 9:03 pm

aangenaam ik ben Ismay Smile xD
hoop dat jullie leuk verhaal vinde enne,veel leesplesier !! hihi xD Razz
xx_Tom_Bill_xx
xx_Tom_Bill_xx

Aantal berichten : 35
Registration date : 02-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

[thverhaal] before its to late Empty Re: [thverhaal] before its to late

Bericht  Anouk_InTheSky vr mei 02, 2008 9:46 pm

Juaah dan zal ik ook maar eens reageren en zo het 1ste stuk posten.
Anouk_InTheSky
Anouk_InTheSky

Aantal berichten : 63
Registration date : 01-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

[thverhaal] before its to late Empty Re: [thverhaal] before its to late

Bericht  Anouk_InTheSky vr mei 02, 2008 9:47 pm

pov Anouk

Ik loop wat heen en weer. De gang door langs de ramen en weer terug. De jongens zijn bezig met de laatste soundcheck. Als hun klaar zijn kunnen al die duizenden gillende fans naar binnen. Een zucht ontsnapt mijn mond. Eigenlijk is het best raar. Je vriendje die met zijn band aanbeden wordt door zoveel meisjes, en niet te vergeten jongens. Voor het raam blijf ik staan. Vanuit hier heb ik een prachtig zicht op de rij. Het is gigantisch, dat hun durven op te treden voor zo’n menigte. Ik sta zelf al te trillen als ik een presentatie voor de klas moet doen. In gedachten staar ik naar buiten. Opeens voel ik 2 handen om mijn middel. Ik slaak een gil van schrik en draai me om. ‘Doe dat nooit meer’ zeg ik schor terwijl ik diep in die prachtige ogen staar. Ogen die je doen verdrinken waardoor je weer gered moet worden. En zo kan het eindeloos door gaan. ‘Zeg jullie tortelduifjes, gaan jullie mee wat eten?’ vraagt Georg terwijl hij ons voorbij loopt. Tegelijkertijd mompelen we ja en lopen snel achter Georg aan.
Anouk_InTheSky
Anouk_InTheSky

Aantal berichten : 63
Registration date : 01-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

[thverhaal] before its to late Empty Re: [thverhaal] before its to late

Bericht  xLauralovesmusic vr mei 02, 2008 9:51 pm

pov Laura
we stappen met z'n tweeen de auto uit, jemig wat staat daar een lange rij, dacht ik bij mezelf.
als ik en ismay in de rij staan, voel ik in mn zakken, '***' de kaarten liggen nog in de auto.
snel ren ik weer terug naar de plek van de auto, ik zie mijn vader nog net wegrijden.
rennend pak ik mijn mobiel, en gelukkig neemt mijn vader op.
' DE KAARTEN DE KAARTEN SCHREEUW IK STOP' en hing op, ik ren naar de auto pak de kaarten schreeuw doei, en snel ren ik weer terug naar ismay.
'o gelukkig', zegt ismay.
de rij begint korter en korter te worden, en we komen steeds dichter bij de deur.
en steeds worden we zenuwachtiger.
als een gek rende we naar de zeikant, om vervolgens voor alle mensen langs te dringen,
& DAAR STONDEN WE DAN VOOOOOORAAAAAAAN !! !
xLauralovesmusic
xLauralovesmusic

Aantal berichten : 53
Leeftijd : 31
Woonplaats : almere
Registration date : 01-05-08

http://www.lauuraa.almere4you.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

[thverhaal] before its to late Empty Re: [thverhaal] before its to late

Bericht  xx_Tom_Bill_xx za mei 03, 2008 7:13 pm

pov. Ismay

KAARTJESS! roept de man als wij net voor een huppowl springen. Hé! roept de huppowl bekakt en kijkt mij 'boos' aan. 'vind je dat normaal ofzo?' 'Ja' Anders doen we het toch niet? vult Laura me aan en springt achter me vandaan.AAAHH! de huppowl slaakt opeens een gilletje en kijkt van mij naar Laura en dan weer terug naar mij. Maar..Maar..Huh? Hoe maak je van jou opeens een tweede persoon? vraagt ze verbaasd. Dat deed ik niet dat deden onze ouders wij zijn nou eenmaal tweeling en daar kunnen wij niets aan doen. Voordat de huppowl nog wat kan zeggen roept de man weer: KAARTJES EN ANDERS GA JE MAAR WEER ACHTER IN DE RIJ! De huppowl wil ons voorbij lopen maar wij geven snel ons kaartje aan de meneer.OH zegt de huppowl en slaakt vermoeid een diepe zucht.Als we eenmaal binnenkomen rent Laura van me weg. Laura nee,Lauraaa!!! OHH nou kan ik haar nog gaan zoeken ook.Laura!Laura! roep ik rond.Ik zie dat sommige mensen me verbaasd aan kijken.Wat?! roep ik dan met een arrogante blik en ze lopen meteen weg.Ismay!Ismay! hoor ik van de kant van het podium.Laura? roep ik blij.
Joehoe hierzo! en ik zie Laura zwaaien.Ik ren naar haar toe.Als we ons wat tusse de mensen door dringen en uiteindelijk het hek al zien zien we weer die huppowl staan.Ze hing helemaal over het hek omdat ze probeerder Tom aan te raken leek het wel.Ik fluister wat in Laura's oor en beginnen dan te lachen. Ik geef haar een harde duw zodat ze over het hek valt en we beginnen nog harder te lachen en bedanken haar voor het mooie plekje vooraan.Zeg jongedame, wat dacht je ervan,hier mag je helemaal niet komen,je moet achter het hek blijven!roept een bewaker die achter de huppowl is komen staan.Ze schrikt zich dood en wij beginnen te lachen.'Ja maar'.. Niks te maren jongedame kom maar even mee,dit word een heel mooi concert voor je maar dan buiten!Nee,!!!!! roept het meisje en begint te huilen,des te meer lol hebben wij en geven elkaar een knuffel.Als het eerste nummer afgelopen is houd Bill een korte preek. Wat is het toch ook een mooie jongen.Ik snap die meiden (en jongens) uit mijn klas niet,waarom pesten ze me toch dat ik Bill zo leuk vind?Hun vinden dat Bill een w.ijf is of een homo maar dat is het totaal niet,het is gewoon een lekker ding! Joehoe! roept Laura en zwaait met haar handen voor mijn gezicht.Waar ben jij met je gedachten zeg,dit vind je toch altijd zo'n mooi nummer?! Huh? oja,sorry zeg ik dan verbaasd en niet weten waar het over gaat. Halverwege het concert stoot ik Laura aan.Moet je zien girl,dat meisjee daar staat gewoon voor het podium!AAA dat wil ik ook,roepen Laura en ik in koor.
Dan zien we dat dat meisje hierheen komt.
xx_Tom_Bill_xx
xx_Tom_Bill_xx

Aantal berichten : 35
Registration date : 02-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

[thverhaal] before its to late Empty Re: [thverhaal] before its to late

Bericht  Anouk_InTheSky za mei 03, 2008 8:38 pm

en nou wachten op lezersxd
Anouk_InTheSky
Anouk_InTheSky

Aantal berichten : 63
Registration date : 01-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

[thverhaal] before its to late Empty Re: [thverhaal] before its to late

Bericht  xx_Tom_Bill_xx za mei 24, 2008 8:05 pm

als het so door blijft gaan hebbe we niet veel lesers .. (A) xD
xx_Tom_Bill_xx
xx_Tom_Bill_xx

Aantal berichten : 35
Registration date : 02-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

[thverhaal] before its to late Empty Re: [thverhaal] before its to late

Bericht  linsjeprinsje ma jun 23, 2008 2:46 pm

weiter:"D
en dit verhaal staat toch
ook op knt??
heb namelijk al die
Hoofdstukken al gelezen:P
linsjeprinsje
linsjeprinsje

Aantal berichten : 42
Leeftijd : 30
Woonplaats : deventer
Registration date : 01-05-08

http://www.myspace.com/linsandtom

Terug naar boven Ga naar beneden

[thverhaal] before its to late Empty Re: [thverhaal] before its to late

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum